Mała Ashamoni z Bangladeszu codziennie rano wstaje przed wschodem słońca i jako pierwsza dociera na najlepsze wysypisko śmieci w okolicy, by pomóc swojej rodzinie.
Animowany spot kończy się zdjęciem prawdziwej dziewczynki. To nie bajka. Ashamoni istnieje naprawdę, a dzięki szwedzkiej organizacji Läkarmissionen uczy się czytać, pisać i liczyć, i dzięki temu w przyszłości będzie miała szansę wyrwać się z biedy.
Läkarmissionen jest fundacją działającą na całym świecie od 1958 roku. Razem z lokalnymi partnerami pomaga ludziom w zakresie opieki społecznej, edukacji oraz w usamodzielnieniu się.
Katarzyna Zawadzka
Nazwa kampanii:
Ashamoni
Czas:
2011.8.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Läkarmissionen
Media:
Internet
Wykonawca:
Jack Russel (Stockholm)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Act now to change the future for vulnerable people (Zrób coś już teraz, by zmienić przyszłość potrzebujących)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem