Maltretowanie na zegarach z Filipin. Na wskazówce minutowej znajduje się zdjęcie mężczyzny z wyciągniętą bojowo ręką, na godzinnej – kobiety broniącej sie przed nadciągającym co godzinę ciosem.
Kampania "Every hour, a woman is abused" (Co godzinę jakaś kobieta doświadcza przemocy domowej) została zainicjowana przez organizację Gabriela Women’s Party zajmującą się prawami kobiet, które, marginalizowane w społeczeństwie filipińskim, zajmują stanowiska urzędnicze i rządowe w zdecydowanej mniejszości, wobec mężczyzn.
Kampania została umiejscowiona na nietypowych nośnikach – na zmodyfikowanych zegarach, które powieszono w urzędach, szkołach, na posterunkach policji, przystankach tramwajowych i różnych szeroko dostępnych miejscach.
Akcja ma celu nakłonienie świadków znęcania się nad kobietami do telefonicznego powiadomienia o tym odpowiednio przygotowanych służb. Według statystyk filipińskiej policji co godzinę jakaś kobieta zostaje pobita przez męża w swoim własnym domu.
Kampania zakwalifikowała się właśnie do grona finalistów festiwalu New York Festivals Innovative Advertising Awards.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem