Piersi w pracy
Trudno o tej kampanii powiedzieć zbyt wiele pozytywnych rzeczy. Kanadyjska organizacja Rethink Breast Cancer poprzez dwa spoty reklamowe kierowane do osób dorosłych, informuje o dobroczynnych t-shirtach, ze sprzedaży których dochód zostanie przeznaczony na walkę z rakiem piersi.
Temat ważny, a i zbiórka funduszy w firmach i przedsiębiorstwach nie jest oczywiście złym pomysłem. Wątpliwości budzi stereotypowe, by nie powiedzieć seksistowskie, potraktowanie kobiet w obu spotach – główną rolę odgrywa tu motyw biustu, a biorąc pod uwagę, że reklamy dotyczą raka piersi, to jednak pomysł na te reklamy nie wydaje się trafiony, choć filmy są zabawne.
Kampania zachęca wszystkich pracowników do kupienia i założenia t-shirtów w Fashion Targets Friday, czyli 24 października na znak solidarności z osobami chorymi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?