W stanie Milwaukee w USA na murze, w miejscu przy wyciekającej do rzeki zanieczyszczonej miejskiej wodzie, umieszczono specyficzną reklamę – hasło A clean river is a fun river zilustrowano rysunkiem krętej wodnej zjeżdżalni pokazując, że tylko czysta woda sprawia radość. Ścieki z miasta spływające strumieniami do rzeki w chwili obecnej są tego zaprzeczeniem.
Akcja muralowa została wykonana pro-bono przez agencję Stir Marketing dla organizacji Milwaukee River Keepers zajmującej się ochroną rzek, dbaniem o ich czystość i dążeniem do tego, by można było w nich pływać.
Zdjęcia tej nietypowej fundrisingowej reklamy opublikowało wiele tytułów prasowych, sprawiając, że lokalny przekaz rozprzestrzenił się także znacznie szerzej.
Nazwa kampanii:
A fun river
Czas:
2008.9.1 - 2008.9.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Milwaukee River Keepers
Media:
Reklama namalowana na murze, prasa
Wykonawca:
Stir Marketing
Adresaci:
Mieszkańcy i władze samorządowe stanu Milwaukee
Hasło kampani:
A clean river is a fun river
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków