Dzwoni bliska osoba, ale nikt z rodziny nie jest w stanie odebrać telefonu. Wszyscy znajdują się w przewróconym samochodzie. Wiosenna kampania z 2007 roku, prowadzona w Quebeku przez stowarzyszenie Société de l’assurance automobile Québec pod hasłem „Accident. Ça frappe beaucoup de monde.” (Wypadek dotyka wielu ludzi) skierowana była do kierowców i ich rodzin. Przekonywała, że wypadki drogowe są tragedią nie tylko dla samych ich uczestników, ale też dla rodzin i przyjaciół osób poszkodowanych. Przedsięwzięcie odbyło się w ramach Roku Bezpieczeństwa Drogowego.
Najczęstszą przyczyna wypadków jest nadmierna prędkość. Film reklamowy przypomina, że jadąc szybciej, wcale niekoniecznie dotrzemy szybciej do celu. Przedstawia sytuację przed wypadkiem (kobieta zwraca mężowi uwagę, że jedzie zbyt szybko – on jednak odpowiada, że są już prawie na miejscu) i zaraz po nim wraz z hasłem końcowym „On est tous responsable de notre conduite” (Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za prowadzenie samochodu).
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem