Książki są ciężkie, niebezpieczne i uzależniają
"Nie czytaj. Wystarczy, że inni czytają" – do czytania książek zniechęcają Andrzej Seweryn, Hubert Urbański, Tomasz Kammel, Joanna Brodzik, Paulina Holtz, Michał Szpak, Alicja Resich-Modlińska, Michał Żebrowski. Książki są niebezpieczne, ciężkie, drogie i uzależniają, a czytanie to strata czasu.
Aktorzy, dziennikarze, ludzie kultury biorą udział w przewrotnej kampanii "Czytaj! Zobacz więcej" realizowanej przez MyWorks Studio dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie i dla firmy Bibliocreatio tworzącej kolekcje książkowe na zamówienie. Kampania bazuje na stereotypach dotyczących książek i wymówek tłumaczących nieczytanie. Powstała z okazji Światowego Dnia Książki, który obchodzony jest 23 kwietnia.
Reklama została zrealizowana według modelu powtarzanego w różnych kampaniach, który polega na karykaturalnym zniechęcaniu do wykonania pewnej czynności, a zabieg ten ma przynieść odwrotny rezultat – tak np. wyglądała kampania "Please Don’t Vote" (pozornie zniechęcająca do glosowania), w której wystąpiło wiele amerykańskich gwiazd, m.in. Leonardo DiCaprio, Natalie Portman, Jennifer Aniston, Halle Berry i Dustin Hoffman.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa