────── 25.06.2013
Historia samotnej literki
Samotne "i" spotyka kochających "f" i "m", a w finale razem z dziadkami – "a", "y", "l" tworzą szczęśliwą "family" (rodzinę). Bohater spotu śpiewa o tym, jak był samotny, ale pojawili się ludzie którzy go pokochali i stworzyli mu dom. Opowiada też, jak zbudowali rodzinę i jakie to wspaniałe uczucie, gdy "ja" zmienia się w "my".
W Kanadzie ponad 30 tys. dzieci czeka na swoich nowych rodziców. Kampania odbywająca się pod hasłem "The story of I" ("Historia 'ja’/Historia 'i’") ma na celu zachęcić Kanadyjczyków do adopcji lub finansowego wsparcia nadawcy spotu, kanadyjskiego oddziału fundacji Dave’a Thomasa. Organizacja ta działa na rzecz wspierania systemu adopcyjnego w Ameryce Północnej.
Gabriela Będkowska
Nazwa kampanii:
The story of I
Czas:
2013.5.15 - 2013.6.15
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Dave Thomas Foundation Canada
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
MacLaren McCann
Adresaci:
Osoby rozważające adopcję dziecka, potencjalni darczyńcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem