Fotelik dla przyszłości
Jedna z tych zasad, która pomogła dzieciom bezpiecznie dorosnąć i przeżywać dorosłe życie, przedstawiona jest w spocie zrealizowanym na zlecenie Ad Council.
Główną cechą filmu jest zastosowanie inwersji. Najpierw bowiem ukazane są sytuacje z życia nastolatków: zawody sportowe, zabawy w ogrodzie, wyjście do klubu. Następnie pojawia się sekwencja kilku ujęć ukazujących rodziców przypinających swoje pociechy do odpowiednio dostosowanych fotelików.
Reklama, przygotowana przez agencje Casanova i McCann, jest w swej formie prosta, acz dotyczy bardzo ważnej kwestii – bezpieczeństwa dzieci. Przyszłość najmłodszych, jak przekonują twórcy kampanii, zależy od rodziców, którzy odpowiedzialni są za ich odpowiednie przewożenie w samochodzie: "When you secure them in the right car seat you give them future" ("Kiedy zabezpieczasz je w odpowiednim foteliku, dajesz im przyszłość").
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”