Fotelik dla przyszłości
Jedna z tych zasad, która pomogła dzieciom bezpiecznie dorosnąć i przeżywać dorosłe życie, przedstawiona jest w spocie zrealizowanym na zlecenie Ad Council.
Główną cechą filmu jest zastosowanie inwersji. Najpierw bowiem ukazane są sytuacje z życia nastolatków: zawody sportowe, zabawy w ogrodzie, wyjście do klubu. Następnie pojawia się sekwencja kilku ujęć ukazujących rodziców przypinających swoje pociechy do odpowiednio dostosowanych fotelików.
Reklama, przygotowana przez agencje Casanova i McCann, jest w swej formie prosta, acz dotyczy bardzo ważnej kwestii – bezpieczeństwa dzieci. Przyszłość najmłodszych, jak przekonują twórcy kampanii, zależy od rodziców, którzy odpowiedzialni są za ich odpowiednie przewożenie w samochodzie: "When you secure them in the right car seat you give them future" ("Kiedy zabezpieczasz je w odpowiednim foteliku, dajesz im przyszłość").
Iga Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem