W USA 1 września ruszyła kampania pokazująca, jak nagle wszystko może obrócić się do góry nogami. Szczególnie wdzięcznie ilustruje to film reklamowy, motywujący wszystkich do zaopatrzenia się w apteczki i zestawy pierwszej pomocy, do opracowania planu ucieczki i zasięgania na bieżąco informacji alarmowych o różnego rodzaju niebezpieczeństwach. Trzęsienie ziemi czy pożar dla osób nieprzygotowanych skutkuje życiową katastrofą i stratą wszystkiego. Tylko odpowiednio przygotowane społeczności lokalne, rodziny i indywidualne osoby będą mogły w razie takiego wydarzenia pomóc sobie szybko nawzajem i sprawnie zorganizować życie na nowo.
Badania pokazują, że choć 91% Amerykanów wie, że należy być przygotowanym na różne niebezpieczeństwa, to tylko 58% z nich podjęła jakiekolwiek kroki ku temu.
Kampania reklamuje serwis Ready.gov informujący jak należy zabezpieczyć się przez różnymi katastrofami i jak sobie z nim poradzić.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem