W symbol ostrzegający przed substancjami promieniotwórczymi wpisano głowy kotów i psów. Znak radioaktywności jest jednym ze znaków rozpoznawalnych na całym świecie, niezależnie od różnic językowych czy kulturowych.
Nadawcy kampanii zwracają uwagę na problem zwierząt pozostałych bez domu i właścicieli z powodu wycieku promieniowania, do jakiego doszło w wyniku trzęsienia ziemi u wybrzeży Honsiu i które spowodowało serię wypadków jądrowych w elektrowni atomowej Fukushima I. Plakaty reklamowe są bardzo proste ze względu na wykorzystane środki i zarazem śmiałe choćby przez fakt wykorzystanej symboliki. Autorzy posłużyli się jedynie dwoma kolorami: żółtym i czarnym.
Celem kampanii, którą zrealizowała agencja Grey Group z Tokyo na zlecenie SORA Fukushima Dogs & Cat Rescue (SORA Fukushima Ratunek dla Psów i Kotów) jest uzyskanie wsparcia w postaci bezinteresownej pomocy wolontariuszy oraz pozyskanie środków finansowych niezbędnych do prowadzenia działalności tej organizacji.
Kornelia Machura
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa