Radość z rozbitej szyby
Rozbita szyba, nieplanowane „graffitti” namalowane świecowymi kredkami w salonie i aparat fotograficzny zatopiony w akwarium. Tak – to Julia, Sem i Daan wrócili do domu!
Trójka rozbrykanych dzieciaków, której nie widać na kampanijnych kreacjach jest bohaterami kampanii fundraisingowej na rzecz organizacji KIKa (Kinderen Kankervrij). Holenderska fundacja zajmuje się badaniami nad walką z nowotworami oraz prowadzi sieć dziecięcych klinik onkologicznych.
Opracowana przez agencję Publicis kampania bazuje na sprytnym odwróceniu znaczeń. Seria reklam prezentuje efekty twórczej i sportowej aktywności dzieci. Zniszczenia, które w innej sytuacji z pewnością zdenerwowałaby wielu rodziców, tu zyskują wymiar pozytywny. Rozbita szyba czy zalany wodą sprzęt elektroniczny stają się symbolami wygranej walki z nowotworem. Dzieci znów broją – jakie to szczęście – zdają się podkreślać nadawcy.
Każda z reklam opatrzona została podziękowaniami skierowanymi do osób wspierających finansowo działania organizacji. Jak zaznaczają twórcy kampanii – to oni sprawili, że Julia, Sem i Daan wrócili do domu.
Kinga Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”