Z początkiem sierpnia 2006 roku ruszyła 6. odsłona ogólnopolskiej kampanii "Prowadzę – jestem trzeźwy!". Jej celem jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców, a zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Kampania ma również zachęcić do sprzeciwu osoby, których przyjaciel, znajomy, członek rodziny zasiada za kierownicą będąc pod wpływem alkoholu.
Od 1999 roku Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale agencji Business Consulting w Katowicach organizuje akcje "Trzeźwość".
– Nigdy jednak nie nosiły one znamion działań ,,przeciwalkoholowych" sensu stricte. Nasze przesłanie kładzie główny nacisk na promowanie zdrowego, trzeźwego stylu życia: ,,spójrz trzeźwo na świat, pomyśl trzeźwo…".
Nie chcemy działać na zasadzie zakazów! – deklarują na stronie www organizatorzy.
W celu stworzenia trafnego przekazu kreatywnego (przemawiającego do świadomości kierowców) – przeprowadzono badania ankietowe (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu. Stworzony został portret psychologiczny kierowcy, na kanwie którego powstały scenariusze filmów reklamowych.
opr. zoja
Plakaty Jana Romana Kalarusa do kampanii z lat 1999-2004: Trzeźwe plakaty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Dzień Długu Ekologicznego — dla Polski to już 28 kwietnia
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa