Najtańsza kampania świata
Sędzia wyjął monetę i zgodnie z piłkarską tradycją wylosował strony boiska dla drużyn. Następnie, na oczach milionów brazylijskich kibiców, wrzucił monetę do wielkiej urny. „Liczy się każdy grosz“ – przekonuje kampania „The heads and tails coin donation“ (Dotacja: orzeł czy reszka).
Obra do Berco to brazylijska organizacja pozarządowa utrzymująca się z chojności darczyńcow. Jej celem jest opieka nad 400 dziećmi i nastolatkami w Sao Paulo. Aby wesprzeć działalność organizacji agencja Lew’Lara/TBWA zrealizowała akcję społeczną tuż przed meczem między dwoma najważniejszymi drużynami piłki nożnej w Brazylii: Corinthians oraz Guarani. W ten sposób udało się skupić na szlachetnym celu uwagę kibiców oraz najważniejszych mediów w kraju.
Celem kampanii było przekonanie wszystkich odbiorców do udzielenia choćby najdrobniejszego wsparcia finansowego na rzecz organizacji Obra do Berco. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na stronie obradoberco.org.br
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?