Skrzydła na plecach młodego mężczyzny w garniturze są różne w różnych spotach tej kampanii – w jednym są niewielkie i nie wyglądają, jakby miały pomóc mu się unieść. Natomiast ich rozmiar w drugim spocie daje pewność, że ich właściciel dobrze sobie poradzi na rozmowie kwalifikacyjnej. To, jaki będzie jej wynik, zależy między innymi od tego, co na swój temat słyszał w dzieciństwie.
Fundacja Rodzice Przyszłości prowadzi ogólnopolską kampanię przeciwko stosowaniu przemocy emocjonalnej wobec dzieci. Zachęca do wypełnienia bezpłatnego Testu Świadomego Rodzica dostępny na stronie fundacji.
Na potrzeby kampanii stworzono spoty informacyjne, dwa w skróconych wersjach przeznaczone do emisji w stacjach telewizyjnych oraz drugi – dłuższy – zawierający więcej informacji, dostępny w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków