Martwe zwierzęta, pies i kot, mają na swoim ciele głębokie rany, zadane… kartą kredytową. Makabryczna kampania ma na celu zachęcenie do adopcji zwierząt ze schronisk i zniechęcenie do kupowania ich, zestawiając te dwa zachowania w haśle: "Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don’t buy, let’s adopt from shelters" ("Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska").
Akcja ma w założeniach zaszokować, jednak porównanie decyzji o zakupie zwierzęcia z zabiciem tego, które czeka na właściciela w schronisku, wydaje się krzywdzące i może zniechęcić do organizacji będącej nadawcą komunikatu.
Nazwa kampanii:
Dog, cat
Czas:
2014.9.20
Tematy:
Ekologia i środowisko
Nadawca:
Association of Shelter Volunteers and Animal Rights Istanbul
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Manajans JWT (Istanbul)
Adresaci:
Osoby rozważające zakup zwierzęcia
Hasło kampani:
Every pet you buy from pet shops causes death of another. Don't buy, let's adopt from shelters (Każdy zakup zwierzęcia w sklepie zoologicznym to śmierć innego. Nie kupuj, adoptuj ze schroniska)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?