────── 19.06.2008
Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
Jedna koperta, a w niej jeden list, trafił do wielu odbiorców. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc kolejnych odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. W ten sposób 30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Każda z nich przemierzyła dotychczas średnio 8,2 km. Kartka, na której napisano list z opisem korzyści z powtórnego wykorzystania surowców, pochodzi z makulatury, a atrament powstał z soi.
Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF (na projekty związane z popularyzacją recyklingu) niż w poprzedniej akcji organizacji.
Po takim sukcesie kampania będzie przeprowadzona także i w innych krajach, w których mieści się WWF.
Nazwa kampanii:
Recykling works
Czas:
2008.6.9 - 2008.6.23
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
WWF
Media:
List w kopercie
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (New Zealand)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Recykling works
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa