"Cała moja rodzina skorzystała z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A Twoja?" – pyta mały chłopiec w kampanii promującej fundusze europejskie. Spot reklamowy Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych emitowany jest od 2 do 15 listopada na antenie TVP Warszawa. Ośmiolatek opowiada o korzyściach, jakie zyskała jego rodzina uczestnicząc w programie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bohater spotu przedstawia szanse, jakie otrzymują beneficjenci korzystający z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Pomimo różnic w wieku, zainteresowaniach, kwalifikacjach i predyspozycjach zawodowych, każdy ma możliwość zrealizowania swojego marzenia, np. zdobycia ciekawej pracy czy założenia własnej firmy. Kampania ma na celu zaktywizowanie potencjalnych beneficjentów – mieszkańców województwa mazowieckiego do korzystania z funduszy europejskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Unii Europejskiej.
Uzupełnieniem reklamy telewizyjnej są bannery internetowe, emitowane na stronach głównych serwisów portali biznesowych i serwisach społecznościowych. Kampania realizowana jest przez konsorcjum w skład którego wchodzą: ECORYS Polska (lider konsorcjum), Mastermind oraz Media Team Interactive.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca