"Z ery, w której biznes był naszą kulturą, znaleźliśmy się w erze, w której kultura staje się naszym biznesem" – te słowa autorstwa Marshalla McLuhana były mottem ostatniej kampanii Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Celem akcji była promocja działań prowadzonych w ramach XI Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko "Kultura i dziedzictwo kulturowe"
Głównym elementem kampanii były billboardy, które znalazły się w ośmiu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, Białystok, Gdański Okręg Przemysłowy, Trójmiasto, Poznań). Trzy plakaty, z delikatną różową i błękitną grafiką na białym tle, przedstawiają wybrane inwestycje, w których realizowano takie cele, jak ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego, rozwój oraz poprawę infrastruktury kultury i tworzenie infrastruktury szkolnictwa artystycznego. W radiu TOK FM wyemitowano także spoty i audycje dotyczące funduszy europejskich poświęcanych na kulturę.
W Warszawie zorganizowano także wystawę projektów realizowanych w ramach środków europejskich – prezentowano 35 spośród ponad 90 budynków instytucji kulturalnych, dofinansowywanych z UE. Za projekt ekspozycji odpowiedzialne było studio WWAA Architekci, a za produkcję Fundacja Bęc Zmiana.
Polska zajmuje obecnie pierwsze miejsce pod względem wykorzystania środków unijnych na inwestycje kulturalne.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów