Odwrócony efekt domina
Dobrze znany efekt domino został w tej kampanii odwrócony. Kostki, zamiast spadać, jedna za drugą się podnoszą. Efekt domino, zazwyczaj używany w celu ukazania destrukcyjnego wpływu jednego drobnego wydarzenia, został wykorzystany jako metafora pozytywnej zmiany.
Przyczynić się może do niej niewielkim gestem każda osoba, wspierając finansowo L’Oeuvre Léger (nazwa pochodzi od nazwiska założyciela). Misją tej kanadyjskiej charytatywnej organizacji założonej przez Paula – Émile Léger (arcybiskupa Montrealu a potem kardynała w Kościele Katolickim) ponad 60 lat temu jest pomoc rodzinom w potrzebie, młodym ludziom z ulicy oraz osobom w podeszłym wieku. Działa ona w Kanadzie oraz w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji. Organizacja, jako jedna z pierwszych, realizowała idee mikrokredytów, zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
Kreacja przedstawia działalność organizacji za pomocą animacji wyłaniającej się z rysunków na kostkach domino. Dyrektor kreatywny kampanii – Martin Gosselin – którą przygotowała agencja Ogilvy Montreal, wyjaśnił, że intencją twórców było uświadomienie ludziom, czym zajmuje się organizacja, unikając jednak przedstawienia nędzy i cierpienia.
Ewa Witkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem