Tak niewiele
W kampanii Fundacji „Synapsis” "Tak niewiele potrzeba" z 2001 i 2002 roku wykorzystano wizerunki znanych osobowości świata sztuki i biznesu. Krystyna Janda, Henryk Machalica czy Marek Goliszewski to tylko niektórzy współpracujący ambasadorzy kampanii. Poruszany konsekwentnie od wielu przez fundację problem autyzmu pozostaje wciąż nie do końca poznany. Mimo iż, jak podaje fundacja, w Polsce żyje aż około 10 tysięcy dzieci z tą chorobą, nadal brakuje środków oraz specjalistów w tej dziedzinie. Tymczasem autyzm, jeśli nie rozpocznie się w porę specjalistycznej terapii, uniemożliwia normalne życie.
Kampania przygotowana dla fundacji przez agencję TBWA korzystała z reklam outdoorowych i prasowych służyły. Dodatkowo powstał wizytownik dla sponsorów z twarzami ambasadorów wspierających kampanię. W ramach swojego zaangażowania w kampanię Krystyna Janda wykupiła prawa do monodramu „Mała Steinberg” opowiadającego historię dziewczynki z autyzmem i zagrała w nim, a część dochodu z wykupionych biletów przeznaczono na działalność fundacji.
W kampanii "Tak niewiele potrzeba" bardzo wyraźnie i konsekwentnie podkreślona jest marka Synapsis, dzięki czemu akcja staje się bardziej wiarygodna, a jednocześnie sam brand organizacji – rozpoznawalny. Jak można przeczytać na stronie fundacji, celem tego zabiegu jest sprawienie, aby odbiorca docenił fachowość niesionej przez nią pomocy oraz jej twórcze inicjatywy.
Fundacja „Synapsis” została założona, by oprócz działalności na rzecz dzieci i osób dorosłych z autyzmem oraz ich rodzin wspomagać osoby z problemami zdrowotnymi i edukacyjnymi. Powstała w 1989 roku z inicjatywy Ryszarda Praszkiera i Michała Broniszewskiego.
K. Kuczkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę