Holenderski oddział agencji Ogilvy Action zaprojektował na zlecenie telewizji MTV kampanię poruszającą kwestię globalnego ocieplania się klimatu na Ziemi. Akcja wykorzystująca niestandardowe sposoby dotarcia do odbiorcy została przeprowadzona pod hasłem "Global Warming. What’s all the fuss about? Find out for yourself."
Po kanałach wodnych stanowiących nieodłączny element krajobrazu stolicy Holandii krążyła miniaturowa łódź podwodna z przymocowaną do niej tablicą, na której umieszczono hasło kampanii i adres strony internetowej, pod którym można było uzyskać dodatkowe informacje na temat akcji. Pływająca tablica z imitacją dłoni przyczepionych do niej doskonale przyciągała uwagę.
Po raz kolejny w kampanii poruszającej problem globalnego ocieplenia został użyty motyw świata zniszczonego przez globalną powódź znanego głownie z kampanii realizowanych przez Greenpeace.
Akcja sfinansowana przez MTV Switch miała nakłonić do zmiany postaw głównie młodych ludzi.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem