Piękna kobieta z bólem wyskubuje sobie brwi i woskuje nogi. Agencja Makani Creatives z Indii posłużyła się przykładem nieprzyjemnych zabiegów pielęgnacyjnych w kampanii dotyczącej przeciwdziałania wycince lasów „Deforestation hurts" (Wylesianie boli).
Kampania została przygotowana na zlecenie Green Yatra (yatra w sanskrycie oznacza podróż albo procesję), organizacji zajmującej się ochroną przyrody, promowaniem oraz wdrażaniem idei ekologicznych do życia codziennego. Motto organizacji brzmi: "Be the change, Bring the change" (Bądź zmianą, Wprowadź zmianę). O ile zapewne sprawdza się ono w inicjatywach społecznych, to kampanii "Deforestation hurts" nie przyświeca. Bowiem paraleli tutaj nie ma – zadająca sobie ból dla urody kobieta będzie cierpiała wykonując kolejne takie same zabiegi, a niepotrzebnie niszczone lasy nie odrosną tak szybko jak jej włosy.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka