White Gold to podstarzały rockman, którego w chwili marazmu i depresyjnych myśli o minionych latach świetności i piękności nawiedził anioł i wręczył mu białą, wypełnioną mlekiem, gitarę. Instrument przywrócił White Gold’a do życia i przyciągnął do niego Wapienne Bliźniaczki (Calcium Twins), Wholenę i Skimberly.
Oto historia nowego bohatera amerykańskiej kampanii "Got Milk?", prowadzonej od 1993 roku, zachęcającej młodych ludzi do picia mleka. Przekaz jest prosty – mleko daje energię, dzięki której można osiągnąć sukces.
Kampania składa się z 2 filmów, 6 spotów telewizyjnych, reklam prasowych i outdoorowych. Największą widownię ma w internecie (White Gold ma swój profil na Facebooku, prezentuje swoją twórczość w serwisach MySpace i YouTube). Wielkim powodzeniem w USA cieszą się czarne t-shirty z białym logo akcji oraz płyta pt. "The Best I Can Give is 2%" z mlecznymi przebojami.
Koszt kampanii wyniósł 9 milionów dolarów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem