Z siedzeń w autobusie spadają pluszowe misie, a pyszczki rozpłaszczają im się na szybach. Kierowca pojazdu musiał gwałtownie zahamować, ponieważ samochód przejechał na czerwonym świetle. Jarosław Gugała (prowadzący "Wydarzenia" w telewizji Polsat) przypomina, że na sygnalizacji świetlnej są tylko trzy kolory: zielony, żółty i czerwony.
Jak wyjaśnia nadawca, którym jest Zarząd Dróg Miejskich, kampania prowadzona w ramach Dekady Działań na Rzecz Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2011-2020, ma na celu przypomnienie kierowcom znaczenia sygnałów nadawanych przez sygnalizację świetlną i wymazanie ze świadomości pojęć "wczesno-żółte, późno-pomarańczowe, czy różowe" (gazeta.pl cytuje Grażynę Lendzion z ZDM, która wyjaśnia, że są to autentyczne wyjaśnienia kierowców zapisane w policyjnych protokołach z wypadków).
Jest to czwarta kampania społeczna prowadzona przez ZDM. Spot kampanii zrealizowała agencja Psycho-Media. Towarzyszą jej animacje skierowana do dzieci, wyprodukowane przez SQM Studio. W jednej z wersji głosem jest także Jarosław Gugała, w drugiej Piotr Kraśko z TVP.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie