Pod hasłem "Tato, wolniej!" pierwszego dnia wakacji ruszyła kolejna edycja kampanii "Włącz myślenie" mającej przekonać kierowców do przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Tym razem adresatami są kierowcy będący rodzicami.
Plakaty przedstawiają kilkuletniego chłopca siedzącego w foteliku samochodowym. Na tapicerce i pasach widnieją czarno-żółte koła identyczne z umieszczanymi na pojazdach poddawanych testom zderzeniowym. Pasażerem nie jest jednak manekin, a żywe dziecko. Przekaz wyjaśnia hasło "Nie testuj prędkości na rodzinie. Tato, zwolnij!".
Reklamy będzie można zobaczyć na najważniejszych trasach prowadzących do miejscowości wypoczynkowych, stacjach benzynowych oraz w internecie na portalach informacyjnych oraz na lokalizatorach. Elementem akcji są także spoty radiowe.
26 czerwca kampanię zainaugurowały happeningi na głównych arteriach wyjazdowych z Warszawy nad morze, w góry oraz na Mazury. Na wybranych skrzyżowaniach studenci Wyższej Szkoły Pedagogiki Resocjalizacyjnej "Pedagogium" oraz liderzy programu Komendy Głównej Policji "Profilaktyka a Ty" nawoływali do rozważnej jazdy w drodze na wakacje.
Do końca sierpnia działania edukacyjne będą prowadzone podczas pikników "Lata z radiem".
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków