Życie w tekturze
W USA trwa obecnie kampania "It Can Happen To Anyone" z mroczną muzyką Radiohead w tle filmu reklamowego. Zespół po raz pierwszy w swojej karierze zgodził się na udostępnienie muzyki do reklamy.
Narodowa Koalicja na rzecz Walki z Bezdomnością, która zrzesza osoby bezdomne i te, które doświadczyły kiedyś takiej sytuacji oraz aktywistów i prawników, wraz z agencją Knarf zrealizowała spot uświadamiający, że bezdomność może dotknąć każdego. W filmie modnie ubrana atrakcyjna dziewczyna je na ulicy kanapkę, którą potem odkłada do śmietnika i idąc do tyłu wchodzi do tekturowego pudła. Po nienaturalnym geście układania włosów widać, że historia pokazana jest od końca, co oznacza, że dziewczyna – wbrew pozorom – mieszka w tym pudle, a kanapka, którą jadła pochodziła ze śmietnika.
Kampania ma na celu uczyć tolerancji wobec bezdomnych oraz zachęcać do niesienia im pomocy – na końcu spotu podano adres strony organizacji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”