Dodaje skrzydeł jak u motyla
Błękitne, malowane skrzydła motyla towarzyszą bohaterowi tej kampanii. Motyl został wybrany na symbol poznańskiego hospicjum Palium.
"Pomaganie dodaje skrzydeł" – pod takim hasłem trwa kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Palium. Twarzą kampanii został Kazimierz – 63-letni cierpiący na białaczkę podopieczny hospicjum, którego pasją jest malowanie motyli, symboli hospicyjnego wolontariatu.
W ramach kampanii od lutego do kwietnia w Poznaniu pojawią się billboardy oraz citylighty zachęcających mieszkańców do przekazania jednego procenta podatku na rzecz poznańskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Opieki Paliatywnej. Zebrane pieniądze pomogą w rozbudowie hospicjum.
Motyle są symbolem naszego hospicjum. Rocznie przedszkola, szkoły, kluby seniora oraz nasi pacjenci i wolontariusze tworzą około 20 tysięcy motyli malowanych na folii, zrobionych z filcu czy upieczonych w formie pierniczków. Teraz także projekty graficzne kampanii identyfikują nasze hospicjum z tym pięknym i wieloznacznym symbolem. Zdobyte z 1% środki zostaną przeznaczone na rozbudowę hospicjum i zwiększenie liczby łóżek. Bardzo nam na tym zależy, ponieważ w kolejce do opieki stacjonarnej cały czas oczekuje około 20 pacjentów – mówi Barbara Grochal, koordynatorka wolontariuszy hospicjum Palium.
Palium planuje utworzenie nowego 23-łóżkowego oddziału medycyny paliatywnej z laboratoriami i stworzenie oddziału geriatrycznego. Obecnie w ponad półmilionowym Poznaniu placówka na osiedlu Rusa jest jedynym oddziałem opieki paliatywnej z 37 łóżkami dla pacjentów.
Od kilku lat w Poznaniu odbywają się także imprezy charytatywne pod hasłem "Motyle dla Hospicjum", podczas których trwają kwesty na rzecz placówki, a wolontariusze skupieni wokół Palium określani są mianem "Motylego wolontariatu". Drugi rok z rzędu hospicjum Palium zachęca do przekazania jednego procentapodatku wykorzystując nośniki OOH. W zeszłym roku twarzą kampanii był Wojtek, 36-letni podopieczny cierpiący na stwardnienie zanikowe boczne (SLA).
Pomysłodawcą kampanii jest agencja dobocom. Projekt graficzny opracowało studio Visual Heads, a nośniki zakupiono przy wsparciu AMS.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca