Kamienny balonik
Balonik z kamienia nie uniesie się w powietrzu. Wiedzą o tym szczególnie te dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą, tak jak inne, czerpać radości z codziennych zabaw.
Sposób na przedstawienie nieszczęśliwego dzieciństwa bez pokazywania aktów przemocy, jej bezpośrednich efektów i dokumentacji rzeczywistego cierpienia, delikatnie i wymownie prezentuje kampania włoskiej organizacji Centro di Aiuto al Bambino Maltrattato e alla Famiglia in Crisi (Centrum dla dzieci wykorzystywanych i rodzin w sytuacjach kryzysowych) prowadzona w październiku br.
Dziewczynka na reklamie zamiast lekkiego balona trzyma w ręku duży, przypominający go kształtem kamień, który zamiast wzbić się w powietrze, sprowadzi je na ziemię.
Twórcy kampanii chcą zadbać o lepsze dzieciństwo dla poszkodowanych najmłodszych członków rodzin i polecają swoja pomoc: „CAF przywraca wykorzystywanym dzieciom lekkość dzieciństwa”. Dzieci opuszczone, wykorzystywane i doświadczające przemocy nie potrafią być na co dzień tak radosne, jak ich nieznający tych problemów rówieśnicy.
CAF działa od 1979 roku jako pierwsze we Włoszech centrum badań i przeciwdziałaniu problemowi znęcania się nad dziećmi. Kampania powstała w 30-lecie istnienia Centrum, a do jej stworzenia zaangażowała się pro bono mediolańska agencja Grey.
D.Lewandowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”