Odwrócona perspektywa pozwala podkreślić zwielokrotniony dramat, który towarzyszy tragedii ofiar wypadku samochodowego.
Zrealizowany z rozmachem spot kampanii "Shockwave" został stworzony dla organizacji French Road Safety zajmującej się bezpieczeństwem na drogach. Spot ma uświadomić wszystkim ludziom, że ofiar wypadku jest dużo więcej niż te, które zginęły bądź zostały ranne podczas zderzenia. Są rodzice, którzy nigdy nie pogodzą się z kalectwem potomka, oraz dzieci, które nigdy nie poznają rodziców.
W estetycznym, wręcz poetyckim spocie widać nie tylko brutalność i dramat samego zderzenia, śmierci i kalectwa ale też rozpacz bliskich ofiarom osób. W filmie rodzina jest ukazana literalnie jako ofiara wypadku, nie mniejsza niż człowiek, który stracił zdrowie bądź życie. Krzywda rozchodzi się niczym fala i dotyka wszystkich na swojej drodze, stąd nazwa kampanii. Również jej hasło "All Afected, All concerned, All responsible" ("Wszyscy dotknięci, Wszyscy związani, Wszyscy odpowiedzialni") kładzie nacisk na tę zależność i wzywa do wzajemnej odpowiedzialności i zainteresowania oraz zaprzestania ryzykownych zachowań za kółkiem.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem