Film tej kampanii trwa pełne 25 godzin. Większość widzów wyłączy go jednak po chwili, by zobaczyć komunikat "Jeśli ty wytrzymałeś tylko tyle minut, czemu inni mają to przeżywać przez miesiące, a nawet lata?".
Główny bohater ciężko oddycha, nie może wstać z łóżka, przy jedzeniu i oddawaniu moczu potrzebuje pomocy pielęgniarki. Z takich scen składa się cały film. Po wyłączeniu oglądający otrzyma informację, ile czasu go oglądał i zostanie postawiony przed wspomnianym wyżej pytaniem.
Materiał ma przedstawić widzom świat widziany z perspektywy osoby śmiertelnie chorej i zachęcić ich do podpisania petycji o uregulowanie w Hiszpanii prawa do eutanazji. Przygotowała go hiszpańska organizacja Derecho a Morir Dignamente (Prawo do Godnej Śmierci).
Film można zobaczyć na stronie elanunciomaslargo.com ("El anuncio mas largo del mundo" oznacza "Najdłuższa reklama na świecie"). Zeszłoroczna kampania organizacji poświęcona tej samej problematyce jest opisana tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”