Nowoczesna infrastruktura i uroki okolicy stanowią jedynie poboczny element spotów promocyjnych Małopolski, skierowanych do przedsiębiorców. W kampanijnych reklamach płeć żeńska konsekwentnie ignoruje pojawiającego się George’a Clooneya, a jej euforię wzbudza blondyn w garniturze, jak się okazuje – biznesmen z zagranicy.
W spocie rolę Clooneya zagrał mieszkający w Londynie jego sobowtór, Parviz Ghodsimaman. Wystąpiły także Ilona Felicjańska i Miss Polski z 2012 roku Katarzyna Krzeszowska. Spoty kampanii mają pojawić się od czerwca w zagranicznych telewizjach, a jej reklamy prasowe w magazynie dla pasażerów, wydawanym przez linie lotnicze Lufthansa.
Kampanię na zlecenie Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego przygotowała agencja Supremum 360.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?