Na ogrodzeniach domów często widnieją tabliczki z napisem „Uwaga zły pies”, „Ja tu pilnuję” itp. Co jednak się dzieje, gdy na podwórku brak czworonożnego stróża? O tym mogli przekonać się mieszkańcy przedmieść w stanie Selangor w Malezji. W grudniu 2009 r. na ich furtkach naklejono tabliczki z rysunkami przedmiotów służących do obrony domowego miru. Są to przedmioty, które bywają pod ręką, czyli wałek kuchenny, miotła i klapki. Tabliczki opatrzono "groźnymi" hasłami "Uwaga na wałek kuchenny", "Uwaga na miotłę" i "Uwaga na klapki".
Inicjatorem kampanii „Signs” jest organizacja Society for the Prevention of Cruelty to Animals, do zadań której należy ochrona zwierząt przed przemocą, edukacja na rzecz ich humanitarnego traktowania i realizacja programów adopcyjnych. Właśnie promocji tego ostatniego służyć miała grudniowa kampania. Do przygarnięcia zwierzęcia nakłaniało hasło umieszczone na odwrocie ostrzegawczych tabliczek: "Nic nie chroni Twojego domu tak jak pies" oraz "Lojalny kompan czeka. Zaadoptuj go". W celu uzyskania szczegółowych informacji reklama odsyłała odbiorców przekazu do strony www.spca.org.my.
W trakcie trwającej blisko miesiąc kampanii, w schronisku SPCA odebrano ponad 600 telefonów, a spośród dzwoniących ponad 250 osób odwiedziło schronisko. Zaadoptowanych zostało 78 psów, czyli o 330% więcej niż stanowi średnia liczba adopcji.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa