Prezenter telewizyjny zapowiada przejście na sygnał cyfrowy w kolejnych regionach Polski. Rozpoczęła się realizacja drugiej części kampanii informacyjnej na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce, przygotowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej. Jesienna odsłona medialna kampanii, przygotowanej na zlecenie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, ruszyła w październiku. Spoty emitowane w drugiej turze mają charakter informacyjny.
Po reaktywacji Adama Słodowego i smoka Telesfora, którzy zapowiadali polskim telewidzom rozpoczęcie procesu cyfryzacji, tym razem postawiono na spoty informacyjne. Siedem spotów powstało pod wspólnym tytułem "Prognoza Wyłączeń – Bądź gotowy na odbiór cyfrowy". Za scenariusz wszystkich reklam odpowiada zespół kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej. Reżyserią zajęli się Andrzej Wyszomirski i Arek Majewski, a za zdjęcia odpowiadał Julian Kernbach. Spoty będą emitowane na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu, TVN, TV Puls, TV4.
Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce, czyli zastąpienie tradycyjnej techniki nadawania analogowego nowoczesną technologią cyfrową ma na celu poprawę jakości obrazu i dźwięku oraz eliminację zakłóceń jakie występują przy nadawaniu tradycyjnym. Emisje cyfrowe pozwalają na bardziej efektywne wykorzystanie częstotliwości, dzięki czemu dostępna będzie większa liczba programów niż dotychczas. Zmiana sposobu nadawania sygnału zostanie przeprowadzona stopniowo, a cała Polska została podzielona na obszary, gdzie we właściwym czasie sygnał tradycyjny zostanie zastąpiony cyfrowym.
Kampania informacyjna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji będzie trwała do lipca 2013 roku, kiedy to ma nastąpić zastąpienie sygnału analogowego sygnałem cyfrowym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca