Krem wzbogacony wyciągiem z substancji smolistych, pasta do zębów z ekstraktem z nikotyny, spray z ekstraktem z tytoniu i odświeżacz o zapachu papierosowym, fajkowym lub cygarowym – wszystko to można kupić w Nikomarkecie.
Z inicjatywy Komisji Europejskiej powstała kampania HELP. Jej celem jest zwiększenie świadomości na temat szkodliwości tytoniu. Ma ona służyć jako łącznik pomiędzy palącymi, niepalącymi narażonymi na uzależnienie od tytoniu z powodu biernego palenia, organizacjami pozarządowymi zwalczającymi palenie oraz stowarzyszeniami i mediami informującymi o podejmowanych działaniach w walce z paleniem oraz tymi, którzy transmitują oraz inicjują różnorodne akcje.
Główna idea, która przewodzi kampanii to pokazanie absurdu palenia. W ramach głównego nurtu kampanii powstały 3 reklamy poruszające 3 tematy: zapobieganie paleniu tytoniu, rzucenie palenia i niebezpieczeństwa wynikające z biernego palenia. Są one emitowane we wszystkich 25 krajach Unii. Pobocznym pomysłem towarzyszącym kampanii jest wyimaginowany sklep Nicomarket oferujący absurdalne produkty. Każdemu z nich towarzyszy reklama produktowa.
Organizatorem kampanii jest Europejska Sieć na Rzecz Ograniczenia Palenia (organizacja non-profit), której misją jest stworzenie skoordynowanej strategii działania organizacji aktywnych w dziedzinie walki z paleniem w Europie poprzez dzielenie się informacją i doświadczeniami oraz poprzez koordynację działań i badań.
ENSP skupia 600 organizacji członkowskich aktywnych na niwie walki z paleniem, reprezentowanych przez dwóch przedstawicieli krajowych koalicji z Państw Członkowskich, jak również z Norwegii, Islandii, Szwajcarii i Rumunii oraz po jednym przedstawicielu z kilku sieci działających w dziedzinie ograniczenia palenia w UE (ENYPAT, NSFH, INWAT, EUNS.)
Sieć daje możliwość korzystania z możliwości uczenia się od siebie w oparciu o relatywne przewagi poszczególnych koalicji, dzielenie się zasobami i doświadczeniami.
Agencją obsługująca kampanię w Polsce jest Glaubicz Garwolińska Consultants.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu