Okrutne trójki
Polscy hodowcy znęcają się nad 18 milionami kur niosek. „Czujesz dumę?” pyta Michał Piróg w kampanii przeciwko przemysłowej hodowli kur. Odnosząc się to wartości dumy narodowej i tolerancji zwraca uwagę na okrutny los kur. Jeśli jajko ma na skorupce symbol "3" oznacza to, że kura, która je zniosła żyje w za ciasnej klatce, ma połamane skrzydła, przycięty dziób, nie ma dostępu do światła słonecznego.
Polska jest jedynym krajem w Unii Europejskiej przesuwającym termin wprowadzenia unijnej dyrektywy dotyczącej powiększenia klatek, w których żyją nioski. Nie jest to powód do dumy. Kampania ma zachęcić Polaków, aby dokonywali bardziej świadomych wyborów zarówno podczas wielkanocnych zakupów, jak i na co dzień, i nigdy nie kupowali jajek z symbolem "3".
Więcej informacji: www.ferma.viva.org.pl
Spot emitowany jest w internecie, niebawem będzie też w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie i Trójmieście. Przygotowane są reklamy prasowe i akcja reklamowa w mediach społecznościowych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała Big Idea, dział ATL agencji IQ Marketing, film wyreżyserował Jarosław Dubaniewicz, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny World Video.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!