Tytoniowa ruletka
Rozpoczęła się lokalowa kampania antynikotynowa pod hasłem "Rosyjska ruletka… Uzależnia ", która głosi, że palenie to samobójstwo i rodzaj gry hazardowej z prawdopodobieństwem śmierci. Prawdopodobieństwo tym większe, im częściej palacz sięga po kolejnego papierosa. Nośnikami reklam są podkładki (tzw. wafle) pod napoje (9 tys. szt.) rozdawane w szczecińskich pubach – Bramie Jazz Cafe, City Hall, Hormonie, Na Kuncu Korytarza, Piwnicy Kany, Public Cafe, Vincencie, Vis-a-Vis.
Nośnik kampanii został wybrany nieprzypadkowo, bo najczęściej w pubie czy restauracji przy kawie, bądź piwie chętnie ich bywalcy sięgają po papierosa. Kampania ma na celu uświadomienie palaczom, że każdy kolejny papieros, nawet jeśli nie od razu, to jednak ich zabija. I jak w rosyjskiej ruletce, szczęście nie może trwać wiecznie.
Pomysłodawcą i koordynatorem kampanii jest Kamil Robak, autorem fotografii jest Aleksandra Kubiak, zaś oprawą graficzną zajęła się Alicja Gapińska. Bezpłatny druk podkładek wykonała szczecińska Drukarnia Kadruk.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca