Ucieleśnieniem znanej prawdy, że w prostocie jest siła, jest bez wątpienia kampania filipińskiego oddziału Greenpeace z marca 2006 roku pt. "Recycle paper. Save trees" kierowana do wszystkich, ale szczególnie do właścicieli i pracowników firm i przedsiębiorstw. Dziurki kartki papieru w kształcie drzew przypominają, że każda kolejna wyrwana kartka papieru to zniszczone drzewo, a szacunek do papieru jest przejawem szacunku wobec natury.
Nazwa kampanii:
Recycle paper. Save trees.
Czas:
2006.3.1 - 2006.3.31
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Filipiny
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Prasa
Wykonawca:
JWT (Makati City)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, szczególnie pracownicy i właściciele firm
Hasło kampani:
Recycle paper. Save trees.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń