Nieżywe psy położono na jezdni pod kołami samochodów. Makabryczny widok zafundowali kierowcom (i przechodniom) twórcy kampanii „Dead dogs“ z Hongkongu.
Większość psów, które porzucane są przez swoich właścicieli w lasach, prędzej czy później kończy pod kołami samochodów. Jak uświadomić ten fakt kierowcom, wśród których znajdują się przecież potencjalni „porzucający“? Agencja Draftfcb przygotowała akcję, która polegała na naklejeniu na szerokopasmowej ulicy zdjęć nieżywych psów.
Nietypowe naklejki znalazły się w miejscach, w których zatrzymywały się samochody. Kiedy samochód stawał na naklejce sytuacja przypominała prawdziwy wypadek z udziałem psa. Kampanię zrealizowano na zlecenie organizacji Society For Abandoned Animals. Okazała się skuteczna – ilosć dotacji jakie wpłynęły na konto nadawcy znacznie się zwiększyła.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem