Wstrząs, gdy kierowca ulega wypadkowi drogowemu odczuwa tak samo jak on cała jego rodzina wykonująca w tym czasie codzienne czynności domowe. Dosłownie pokazuje to holenderska kampania zorganizowana przez agendę rządową Vereniging Verkeersslachtoffers zajmującą się bezpieczeństwem drogowym. Spot filmowy pod hasłem "A traffic accident affects a whole family" nie pozostawia wątpliwości – dbanie o własne bezpieczeństwo na drodze to jednocześnie dbałość o bezpieczeństwo całej swojej rodziny. Odpowiedzialność w przypadku prowadzenia samochodu jest znacznie większa niż się wydaje.
Nazwa kampanii:
Family
Czas:
2009.7.1 - 2009.7.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Vereniging Verkeersslachtoffers
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Alfred International
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
A traffic accident affects a whole family
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”