Dziecko znalazła niewłaściwa osoba
Początek jest niewinny – dwie dziewczynki wesoło się bawią. Ale potem pojawia się mężczyzna, który ogłasza koniec miłych chwil i każe im zdejmować ubrania, wymierzając w wystraszone dzieci oślepiający reflektor.
Nadawcą tego spotu jest organizacja A Child Is Missing. Tym razem akcja fundraisingowa podnosi problem trafiania zaginionych dzieci w ręce producentów dziecięcej pornografii. W haśle kampanii nadawca prosi: "Help find missing children, before someone else does" ("Pomóż znaleźć zaginione dzieci, zanim zrobi to ktoś inny").
Twórcy spotu zdecydowali się na bardzo sugestywne przedstawienie problemu. W kampanii "Playtime’s over" ("Koniec zabawy") nie pojawiają się policjanci ani psychologowie, mówiący o statystykach czy problemach zaginionych dzieci. Spot ma ukazać sytuację z perspektywy samych ofiar.
A Child Is Missing jest amerykańską organizacją non- profit, która zajmuje się nie tylko zaginięciami dzieci, ale też osób starszych i niepełnosprawnych.
Gabriela Będkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa