────── 06.10.2016
W kolejnej fabryce zgasło światło
Pusta hala, opuszczone stanowiska pracy, kurz, pajęczyny, i głucha cisza. Napisy informują o zamknięciu kolejnej polskiej fabryki.
Kampania pod hasłem #niegasswiatła ma zwrócić uwagę na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów oraz wpłynąć na zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. Akcja skierowana jest do konsumentów, którzy mają bezpośredni wpływ na wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii:
#niegasswiatła
Czas:
2016.10.6
Kraje:
Polska
Nadawca:
#niegasswiatła
Media:
Internet
Wykonawca:
Podhale Group
Adresaci:
Konsumenci
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie