YouTuber Cyber Marian szaleje za kierownicą, łamie wszystkie możliwe przepisy, potrąca wózek dziecięcy, a na koniec ściga się z pociągiem i usiłuje go wyprzedzić na niestrzeżonym przejeździe. Film pt. „Jeden przejazd za daleko”, który 30 października pojawił się na kanale twórcy, ma przypomnieć, że ryzyko, brawura, rutyna, czy pośpiech to źli doradcy, a omijanie rogatek czy ignorowanie sygnalizacji lub znaku STOP, to stąpanie po cienkim lodzie. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. we współpracy z youtuberem promują w mediach społecznościowych odpowiedzialne zachowanie na przejazdach kolejowo-drogowych. Kampania posługuje się hasłem #SzlabanNaRyzyko.
Realizacja takiej kampanii to marzenie twórcy, który chce produkować swoje filmy z rozmachem, a przy tym przekazać swoim widzom ważne przesłanie. Gdy rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące nakręcenia tego materiału, przekonywałem PLK, że musimy to zrobić! Oczami wyobraźni już widziałem poszczególne ujęcia oraz scenę finałową – opowiada Cyber Marian.
Wśród stałych, całorocznych działań, prowadzonych przez PLK organizowane są: symulacje wypadków, konkursy, prelekcje dla dzieci, patrole Straży Ochrony Kolei w terenie oraz kampania informacyjna w mediach, na plakatach i ulotkach. Przygotowywane są materiały dla instruktorów nauki jazdy, by skuteczniej mogli edukować przyszłych kierowców.
W 2015 roku w Brukseli PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zostały wyróżnione za zwiększanie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych w ramach Europejskiej Karty Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (EKBRD). Jest to największa platforma obywatelska w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, prowadzona przez Komisję Europejską.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich