────── 22.08.2016
Bez A, B i O się nie da
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia.
NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej służby zdrowia odpowiadająca za krwiodawstwo i transplantologię) w ramach akcji zachęca firmy i instytucje do publikowania grafik i reklam bez wymienionych liter, by pokazać swoje poparcie dla inicjatywy. Przyłączyli się do niej m.in. Royal Mail i Microsoft.
Nazwa kampanii:
Missing type
Czas:
2016.8.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS Blood and Transplant
Media:
Telewizja, internet, marketing bezpośredni
Wykonawca:
WCRS
Adresaci:
Potencjalni krwiodawcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem