────── 03.11.2014
Nadmiar cukierków i zemsta kurczaków
W Halloween też trzeba na siebie uważać. A już na pewno zawsze należy mieć się na baczności w metrze. Administracja metra w Melbourne kontynuuje swoją popularną i nagradzaną kampanię "Dumb Ways to Die" ("Głupie sposoby na śmierć"), tym razem w wersji z okazji Halloween. Po wybraniu wersji "Trick" ("Psikus") lub "Treat" ("Cukierek") użytkownik jest kierowany do jednego z wariantów filmu.
Kolorowi, animowani bohaterowie w pierwszym spocie kampanii ginęli na różne, wymyślne sposoby, stawiane na równi z upadkiem z krawędzi peronu i bieganiem po torach. Akcja ma ma promować bezpieczne zachowania w metrze. Pierwszą okolicznościową edycję kampanii zaprezentowano z okazji Walentynek.
Nazwa kampanii:
Dumb Ways to Die - Halloween
Czas:
2014.10.28
Kraje:
Australia
Nadawca:
Metro Trains Melbourne
Media:
Internet, telewizja, spoty w metrze
Wykonawca:
McCann Melbourne
Adresaci:
Pasażerowie komunikacji miejskiej
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem