Przestrzegamy przed obejrzeniem tej reklamy osoby wrażliwe. Tu obiecująco zaczynający się pokaz striptease’u kończy się w zupełnie nieoczekiwany brutalny sposób. Krwawy finał jest metaforą odzierania zwierząt ze skóry, kiedy te jeszcze żyją.
Poprzez głośną kampanię organizatorzy chcą uświadomić odbiorcom, że miliony ryb są obdzierane ze skóry i pozbawiane wnętrzności kiedy jeszcze żyją i są świadome. Jest naukowo udowodnione, że ryby odczuwają stres i ból.
Reklamę zrealizowaną w stylu kampanii PETY prowadzi holenderska organizacja Wakker Dier. W rolę striptizerki wcieliła się Ancilla Tilia, modelka pism erotycznych, uhonorowana tytułem Najseksowniejszej Wegetarianki. Spot nawiązuje do jej prawdziwego występu, nagłaśnianego na portalach społecznościowych, który odbył się 22 czerwca i stanowił inaugurację kampanii.
Strona kampanii w pierwszych dniach jej trwania odnotowała 50.000 odwiedzin, a spot reklamowy w ciągu pierwszych kilku godzin został pobrany ponad 10.000 razy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala