Życie w czystości wcale nie musi oznaczać celibatu – przekonują urocze i zabawne brazylijskie spoty reklamowe. Prezerwatywy w funkcji aureol, unoszące się nad głowami bohaterów, w jasny sposób odzwierciedlają hasło kampanii "Seja puro. Sexo seguro nunca está errado" (Żyj w czystości. Bezpieczny seks nigdy nie jest złem).
Grupo de Apoio à Prevenção à AIDS (Grupa Wsparcia i Prewencji AIDS) wyjaśnia swoim odbiorcom odmienne do przyjętego znaczenie czystości – choć rozumiana jest powszechnie jako wstrzemięźliwość od uprawiania seksu, to według GAPA polega ona na dbaniu o odpowiednią ochronę. Nie jest więc grzechem współżycie seksualne, o ile towarzyszy mu rozwaga i dbałość o zdrowie.
Kampania prowadzona jest od 1 grudnia 2009 r., kiedy to pokazano reklamy drukowane z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS, natomiast spoty emitowane są od lutego br.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem