Wystarczy zwykła biała kartka i trochę światła, aby poruszyć ludzką wyobraźnię. Zgromadzeni na wystawie ludzie na początku nie widzą głębszego celu akcji. Potem zastanawiają się co mogą przedstawiać zwykłe kartki na białym tle. Dopiero po zapaleniu odpowiednio ustawionego światła wszystko staje się oczywiste – cienie powyginanych kartek ułożyły się w kształt sylwetek zwierząt. Taki prosty przekaz zapewnił nie tylko uśmiechy na twarzach odbiorców, ale i interakcję między nimi.
Hasłem kampanii jest proste zdanie: "See what you save" ("Zobacz co ratujesz"). Twórcy dosłownie pokazali co jest warte ocalenia, by przypomnieć o segregacji odpadów, recyklingu i oszczędzaniu papieru. Natura nie jest w stanie niczego powiedzieć, pokazuje tylko skutki ludzkiego zachowania. Tak samo w spocie kampanii, zostały pokazane zwierzęta, proszące aby nie pozostawiać ich losu w cieniu obojętności.
Agnieszka Kozak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa