Jak szybko zorganizować pomoc w czasie klęski żywiołowej? Na doskonały pomysł wpadli organizatorzy akcji Flood Aid w czasie historycznej powodzi, która nawiedziła Australię na początku 2011 roku.
Aby ułatwić kontakt między osobami potrzebującymi pomocy, a tymi, które chcą przyłączyć się do akcji usuwania tragicznych skutków powodzi użyto serwisu społecznościowego. W mniej niż trzy dni grupa ochotników z różnych części świata stworzyła stronę FloodAid.com.au. Serwis stał się platformą pośredniczącą między wolontariuszami i ofiarami żywiołu.
Agencje Hamilton Creative oraz Clemenger BBDO poprzez akcję pod nazwą URL sprawiły, że serwis internetowy błyskawicznie stał się znany w całym kraju. Adres internetowy strony został przedstawiony w formie logo trafnie wystylizowanego na efekt podmycia przez wody powodzi. Następnie umieszczono go w różnych, dotkniętych powodzią, miejscach na terenie całego kraju. Dzięki temu potrzebujący bardzo szybko dowiedzieli o istnieniu tej przydatnej strony i mogli korzystać z pomocy oferowanej przez jej członków.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa