Zaczepne i drwiące hasła – “Put your face in a book” (“Włóż twarz w książkę”), “You could be reading” (“Mógłbyś teraz czytać”), “140 characters? Try millions” (“140 znaków? Sprawdź miliony”), stylizowane graficznie na najbardziej znane loga internetowych „pożeraczy czasu” – Facebooka, Youtube i Twittera umieszczono na billboardach w Milwaukee w USA.
Stanowią one kampanię Miejskiej Biblioteki Publicznej, która ma na celu zwiększenie czytelnictwa wśród ludzi młodych, korzystających często z komputera. Hasło o 140 znakach (limit wielkości wiadomości na Twitterze) przedstawia zalety literatury w porównaniu ze stroną internetową, natomiast pozostałe koncepty bazują wyłącznie na próbie wywołania u odbiorcy zakłopotania z powodu ilości czasu, jaką spędza na popularnych stronach, zamiast czytać. W kampanii jako medium wykorzystano billboardy, które do 22 stycznia będą widoczne na ulicach największego miasta w Wisconsin i choć pomysł aż prosi się o kreatywne wykorzystanie na serwisach społecznościowych, ograniczono się do reklamy outdoorowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie