Jemy, wydalamy, z nawozu rośnie drzewko, z którego jemy, potem wydalamy… W Azji z rejonu Pacyfiku trwa kampania uświadamiająca ludziom, że idea recyklingu nie jest niczym nowym, ani nie wymaga specjalnego wysiłku. Greenpeace, organizator akcji, argumentuje to hasłem "We humans are born to recycle. So why not find out more on how to do all the different kinds of recycling?" (My, ludzie, jesteśmy stworzeni do przetwarzania. Dlaczego więc mamy nie wiedzieć więcej o innych metodach recyklingu?).
Umiemy przetwarzać, mamy to we krwi, więc wykorzystajmy tę naturalną zdolność także do ratowania Ziemi. Kampania zachęca do odwiedzenia organizacji lub wejścia na stronę chińskiego Greenpeace i zapoznania się z ideą recyklingu.
Autorem zabawnego pomysłu na kreację jest agencja Ogilvy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem